
Krimpplan Schiphol moet na de verkiezingen gewoon doorgaan
Krimpplan Schiphol moet na de verkiezingen gewoon doorgaan De voorgenomen krimp van Schiphol naar 460.000 vluchten per jaar gaat voorlopig Lees verder
Krimpplan Schiphol moet na de verkiezingen gewoon doorgaan De voorgenomen krimp van Schiphol naar 460.000 vluchten per jaar gaat voorlopig Lees verder
HSR als alternatief voor vliegen een topic in diverse verkiezingsprogramma’s In diverse verkiezingsprogramma is “High-Speed Rail” meer onderwerp van gesprek Lees verder
Onze reactie op het bericht dat Schiphol een natuurvergunning wordt verleend Samen met Milieudefensie, Greenpeace en Natuur & Milieu reageren Lees verder
Reactie van Natuur en Milieufederatie Noord-Holland, Natuur & Milieu, Milieudefensie en Greenpeace op de berichtgeving over het krimpbesluit van Schiphol Lees verder
Advies MRS: biedt lokale bescherming tegen geluidsoverlast Op 31 juli jl. ontving de Maatschappelijke Raad Schiphol (MRS) het verzoek van Lees verder
Maatschappelijke Raad Schiphol officieel geïnstalleerd Tijd voor nieuwe balans tussen vliegverkeer en leefbaarheid De nieuwe Maatschappelijke Raad Schiphol, die op Lees verder
Uitgebrachte adviezen op Balanced Approach Schiphol In maart publiceerde het ministerie van Infrastructuur & Waterstaat een consultatie voor de ‘Balanced Lees verder
Duurzaam en sneller openbaar vervoer Verbind Europese hoofdsteden middels hogesnelheidsspoor (HSR) High-Speed Rail (HSR, spoor geschikt voor snelheden van 300 Lees verder
Oproep aan commissieleden I&W In aanloop naar het commissie debat verduurzaming luchtvaart op 11 april gaan de commissieleden I&W in gesprek Lees verder
Onze reactie op uitspraak over de krimp van Schiphol: Samen met de milieuorganisaties Natuur & Milieu, Milieudefensie en Greenpeace reageren Lees verder